Neues Buch: Integrated Sports Massage Therapy

Integrated Sports Massage Therapy

ISBN: 978-0-443-10126-7
Elsevier 2012

Integrated Sports Massage Therapy is a highly illustrated evidence-based handbook which presents a wide range of effective sports massage techniques to cover any sports-related situation.

Anders Jelveus explains and applies effective techniques from a variety of disciplines of manual therapy, ranging from commonly used sports massage strokes to more advanced concepts for real-life effective sports massage treatments. The presented techniques serve as a great addition for any therapist seeking to work with athletes, and are suitable for pre-event, post-event, inter-event, and in remedial sports massage therapy.

This unique book offers a comprehensive presentation of sports massage therapy

Von „ABC Proteins“ bis „Zinc Oxide Bulk, Thin Films and Nanostructures“ stehen mehrere Tausend Titel aus dem Programm der niederländischen Verlagsgruppe und den dazugehörigen Verlagen zur Verfügung. Es handelt sich um naturwissenschaftliche, ingenieurswissenschaftliche und betriebswirtschaftliche Werke, die zunächst für ein Jahr nutzbar sind. Die eBooks können online gelesen und durchsucht, aber auch ausgedruckt oder für eigene wissenschaftliche Zwecke abgespeichert werden.

Im Buchkatalog der Universitätsbibliothek, kann man gezielt nach Online-Büchern suchen. Zugänglich sind diese Bücher nur im Hochschulnetz der Universität.