Andrea Kanzler

Doktorandin und Wissenschaftliche Mitarbeiterin
© Privat

Universität Münster
Institut für betriebswirtschaftliches Management
im Fachbereich Chemie und Pharmazie
Leonardo-Campus 1
48149 Münster


andrea.kanzler@uni-muenster.de

  • Forschungsschwerpunkte

    • Innovationsmanagement
    • Digitale Transformation
    • Digitale Gesundheit
  • Publikationen

    • , und . . „How sustainability changed corporate governance.Journal of Business Chemistry, Nr. 21 (3) doi: 10.17879/64988373192.
    • , und . . „Combining perspectives: How we are creating impact.Journal of Business Chemistry, Nr. 21 (2) doi: 10.17879/64988384088.
    • , und . . „‘Digital transformation – how medical doctors employ influencer marketing strategies.’.“ In Digital Disruption and Transformation, Bd.8 aus Digital Disruption and Transformation, herausgegeben von Schallmo Daniel, Baiyere Abayomi, Gertsen Frank, Andreas Foss Rosenstand Claus und A.Williams Chris­topher. Berlin: Springer Nature. doi: 10.1007/978-3-031-47888-8_8.
  • Wissenschaftliche Vorträge

    • Kanzler, Andrea : “How emotions can impact consumer behavior on social media”. Cambrigde University Conference Mallen2024, Cambrigde, .
    • Kanzler, Andrea : “How influencers can shape consumer behavior”. 2024 AMA Summer Academic Conference , Boston, .
    • Kanzler, Andrea : “Digital health and Digital transformation”. EMAC Marketing Conference, Athens , .
    • Kanzler, Andrea : “The green-influencers have become popular vehicles to educate and promote sustainability”. ISPIM Innovation Conference , Ljubljana, .
    • Kanzler, Andrea : “Digital Transformation”. ISPIM Innovation Conference, Copenhagen, .