Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Theologische Revue
  • Current Issue
  • Archives
    • Archive
    • Digital Library
    • Digital Archive Issues
    • A look back towards the future - from our archives
  • Lists
    • List of Doctoral Dissertations and Habilitations
    • Annual Indices
  • About us
    • History
    • Editorial Team
    • Data Protection Policy
    • Gender-Just Language
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 118 (2022): März /
  4. Short Reviews

Schwarzkopf, Theresa: Vielfältigkeit denken. Wie Schülerinnen und Schüler im Religionsunterricht argumentieren lernen

Authors

  • Judith Könemann Catholic Theological Faculty of the WWU Münster

DOI:

https://doi.org/10.17879/thrv-2022-3836

Downloads

  • pdf (Deutsch)

Published

2022-03-20

Issue

Vol. 118 (2022): März

Section

Short Reviews

License

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Most read articles by the same author(s)

  • Judith Könemann, Vielfalt und Heterogenität. Zwei neue Leitdiskurse der Religionspädagogik – auf dem Weg zur Inklusion? , Theologische Revue: Vol. 117 (2021): April
  • Judith Könemann, Herbst, Jan Hendrik: Die politische Dimension des Religionsunterrichts. Religionspädagogische Reflexionen, interdisziplinäre Impulse und praktische Perspektiven , Theologische Revue: Vol. 120 (2024): Januar
  • Judith Könemann, Gendersensible Pastoraltheologie. Diverse Geschlechterrealitäten auf dem Prüfstand, hg. v. Maria Elisabeth Aigner / Rainer Bucher / Tanja Grabovac / Valeryia Saulevich , Theologische Revue: Vol. 119 (2023): July

Language

  • Deutsch
  • English

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

For contributors

For libraries

For publishers

Faculty of Cath. Theology | hosted by ULB Münster | Aschendorff Press | Imprint | Data Privacy

Theologische Revue – ISSN: 2699-5433

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.