Jump for page navigation or with accesskey and key 1. 
Jump to page content or with accesskey and key 2. 
Home    Login     
Logout in [min] [minutetext]

Methodenseminar Praxissemester: Individuelle Förderung im Sportunterricht aus gesundheits-, sozial- und entwicklungspsychologischer Perspektive - Single View

Basic Information
Type of Course Seminar Long text
Number 077995 Short text
Term WS 2016/17 Hours per week in term 2
Expected no. of participants Study Year
Max. participants 23
Credits Assignment enrollment
Hyperlink
Language german
application period
Departments :
Fachbereich 07 Psychologie und Sportwissenschaft
Institut für Sportwissenschaft
Dates/Times/Location Group: [no name] iCalendar export for Outlook
  Day Time Frequency Duration Room Room-
plan
Lecturer Status Remarks Cancelled on Max. participants
show single terms
iCalendar export for Outlook
Mon. 14:00 to 16:00 weekly Horstmarer Landweg 68b - BSH 41        
Group [no name]:
 


Responsible Instructors
Responsible Instructors Responsibilities
Utesch, Till, Jun.-Prof. Dr. responsible
Raue-Behlau, Charlotte, Dr. responsible
Curriculae
Graduation - Curricula Sem ECTS Bereich Teilgebiet
MEd HRSGe - Praxissemester (E2 PXS 14) -
MEd Gymnasien u Gesamt - Praxissemester (E3 PXS 14) -
MEd Grundschulen - Praxissemester (E1 PXS 14) -
MEd Berufskollegs - Praxissemester (E4 PXS 14) -
Exams / Modules
Number of exam Module
11001 Forschungsmethoden für das Praxissemester - MEd Berufskollegs Praxissemester Version 2014
11001 Forschungsmethoden für das Praxissemester - MEd Gymnasien u Gesamt Praxissemester Version 2014
11001 Forschungsmethoden für das Praxissemester - MEd HRSGe Praxissemester Version 2014
11001 Forschungsmethoden für das Praxissemester - MEd Grundschulen Praxissemester Version 2014
Assign to Departments
Fachbereich 07 Psychologie und Sportwissenschaft
Contents
Remarks

Die Plätze für diese Veranstaltung werden in der ersten Veranstaltungssitzung vergeben werden!


Structure Tree
Lecture not found in this Term. Lecture is in Term WS 2016/17 , Currentterm: SoSe 2024